luni, 3 iunie 2013

ANTIHRISTUL VINE DE LA EST

           

ANTIHRISTUL VINE DE LA EST

taina1 a
taina 1b
taina 1c
sursa cartea intreaga
http://www.scribd.com/doc/16513074/Sfantul-Serafim-de-Sarov-Marea-Taina-de-La-Diveevo#page=18 si aici http://www.scribd.com/doc/16513074/Sfantul-Serafim-de-Sarov-Marea-Taina-de-La-Diveevo#page=20
Si o profetie de la romano- catolici sper sa nu va smintiti dar coincid asa ca ma simt obligat  sa o prezint:
Fiica mea Dragi mei, lumea este în curs de pregătire pentru intrarea lui Antihrist.El a fost sustinut de către un număr de forțe politice puternice, care fac intrarea lui mare.
Antihrist va fi de la Est, nu din vest, dar va fi iubit și venerate si onorat în fiecare colț al pământului. Va începe după cum urmează.
Antihristul va aduce cu  ajutorul dușmanilor lui Dumnezeu, un război între două națiuni, condus de doi lideri încăpățânati și puternici. Va escalada aceste războaie și va cuprinde si alte țări.  Când amenințare atât de gravă,va începe să afecteze cele mai puternice națiuni, negocierilor de pace vor începe.
De nicaieri, va apare fiara.  Și cu o îndemânare care va impresiona lumea, El va pune capăt războaielor. El va avea o voce puternică. El va fi, va extrem de inteligent și harismatic va crea o imagine impresionanta.  Va arata bine frumos, farmecul și simțul umorului, va fi ca un magnet puternic si hipnotic.  El va atrage o mare laudă de la liderii mondiali  și mass-media, și el va deveni o celebritate.Va apela la lideri de afaceri, care îl vor vedea ca fiind un instrument bun pentru crearea de bogăție, pe măsură ce economiile vor începe să crească.
 Natiunile il vor asalta ca să-l încurajeze să viziteze țările lor. El va fi iubit și va copia la ultimul detaliu, fiecare moment de misiunea mea, când am umblat pe pământ. Va predica importanța iubirii, păcii și importanța unității între națiuni, el va fi văzut facand  minuni mari, oriunde se duce.  Acesta nu este un om ca oricare altul. Steaua va străluci  ca nici un altuia dinaintea lui. . El va fi văzut ca o figură a umanitar o religie lume. . Succesul așa-numitele de asemenea grozăvii vor fi atribuite la el.  Toată lumea va scădea de la picioarele lui. . Imaginea  fetei lui va fi peste tot.  El va fi văzut cu șefii de multe culte religioase. . Va fi în curând spus că oamenii vor fi vindecati spontan și prezența sa.  Prin puterea lui Satana, el va fi capabil de a crea  minuni, care va soca multe și acestea vor fi considerate a fi miraculos.
Până atunci, la ignorant, El va fi văzut ca Mesia. . Vor apare indicii că el a fost trimis de Dumnezeu pentru a salva lumea.  Mulți, inclusiv cele în lume care nu acceptă existența mea, vor fi convinsi că acest om este Fiul omului, Isus Hristos.  Cei care-l cinstesc, ascultă ceea ce cere el, și îl adoră, vor fi infestati cu răul astfel că sufletele lor vor fi aspirat într-un vid, din care se vor afla în imposibilitatea de a se salva.
Cei care cunosc adevărul din cuvintele Mele vor recunoaște înșelăciunea, care este plasat înaintea rasei umane și acestia vor rezista la această oroare. Cei care spun că cunosc pe Dumnezeu, și nu practică creștinismul, nu vor reuși să înțeleagă promisiunea de a reveni. Când mă întorc  voi fi  Judecător Eu nu voi mai veni in trup pe Pământ a doua oară. Pentru toate cunoștințele lor despre învățăturile mele ei nu înțeleg ce am spus.  Eu acum le amintesc. Eu nu voi mai umbla în carne și oase.Orice om care spune că sunt eu, este un mincinos.
sursa
http://www.thewarningsecondcoming.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu